2014. március 6., csütörtök

Csokoládés banános szelet


 Több blogon is láttam, hogy Flóra blogszülinapi játékot hirdetett, én ezzel a sütivel nevezek be.
   Még sok blogszülinapot kívánok, sok-sok bejegyzést !

 Egy régebbi újságból származik a recept, rögtön megtetszett, és pár hét után meg is sütöttem.
     Frissen nagyon jól érezni benne a banán zamatát, a tortadara pedig még mutatosabbá teszi.
 


Hozzávalók:

    30 dkg finomliszt, 1 teáskanál sütőpor, 20 dkg  puha vaj, 20 dkg kristálycukor, 4 tojás, 10 dkg csokoládédara, 3 közepes banán.

     a mázhoz: 5 dkg étcsokoládé, 1 teáskanál étolaj.

Elkészítése:

    A négy egész tojást a cukorral felhabosítottam, a puha vajat is hozzákevertem.
    A három banánt villával összetörtem, és a masszához kevertem, utánna a lisztet, sütőport a csokoládédarát is hozzáadtam.
  Sütőpapírral bélelt 33 x 23 cm- es tepsibe simítottam a tésztát, és előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 35 perc alatt megsütöttem.

  A mázhoz: az étcsokit az étolajjal mikróban felolvasztottam, és a kihűlt tészta tetejére kentem.


   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése